ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

 

A Selecta Pelso Kft. Adatkezelési nyilatkozatának elfogadásával, így a promenadkavehaz.hu oldalon történő rendelés leadásával ön hozzájárul ahhoz, hogy adatait kapcsolattartás, marketing és értékesítési célú kommunikáció, valamint piackutatás céljából felhasználjuk.

Az adatközlés önkéntes, bármikor jogosult az adatkezelésről tájékoztatást kérni, valamint az adatok helyesbítését vagy törlését igényelni a Selecta Pelso Kft, 8313 Balatongyörök, Petőfi Sándor u. 29. címre, vagy az info@promenadkavehaz.hu címre küldött levélben. Az Ön által rendelkezésre bocsátott adatok valódiságáért felelősséget nem vállalunk.

  1. ADATKEZELŐ

A jelen adatkezelési szabályzat és tájékoztató (a továbbiakban: Adatkezelési Szabályzat) a Selecta Pelso Kft. (8313 Balatongyörök, Petőfi Sándor u. 29.; cégjegyzékszáma: 2009073658; képviseli: Király Zsuzsanna ügyvezető, selecta.flora.kft@gmail.com) mint adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő) által üzemeltetett, a https://promenadkavehaz.hu és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak (a továbbiakban: Weboldal) felhasználóinak (a továbbiakban: Felhasználó) a jelen Adatkezelési Szabályzatban meghatározott személyes adatainak kezelésére vonatkozó, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info tv.) rendelkezéseinek megfelelő adatkezelési szabályait és a Felhasználók adatvédelmi tájékoztatóját tartalmazza. Az adatkezelésért felelős személy neve: Király Zsuzsanna, e-mail címe: selecta.flora.kft@gmail.com

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Az Adatkezelő a Felhasználó személyes adatait a jelen Adatkezelési Szabályzat alapján az Info tv. rendelkezései szerint kezeli, figyelembe véve az adatvédelemért felelős hatóság (jelenleg: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, melynek székhelye: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., Tel.: +36 1 391-1410, E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu és honlapja: www.naih.hu) tájékoztatóit és a nyilvánosságra hozott bírósági gyakorlatot is. A Felhasználó jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával hozzájárul az Adatkezelőnek az Adatkezelési Szabályzat szerinti adatkezeléséhez.

  1. MÓDOSÍTÁS

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Szabályzatot a Felhasználóknak a Weboldalon közzétett tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítsa. A módosított Adatkezelési Szabályzatot az Adatkezelő a Weboldalon legkésőbb a módosított Adatkezelési Szabályzat hatálybalépése előtti ötödik (5.) napon közzéteszi. Felhasználó kijelenti, hogy a Felhasználói Fiókon vagy az általa a Regisztrációnál vagy a Weboldal használatánál megadott elérhetőségeken keresztüli kapcsolattartáshoz jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával hozzájárul.

  1. FELHASZNÁLÓK KÖRE

A Felhasználó a Weboldalon nevének, e-mail címének, telefonszámának, valamint postázási adatainak (Irányítószám, Város és Cím) megadásával adhatja le a rendelését (a honlapon választott termékekből) az Adatkezelő felé. A rendelés elküldéséhez szükséges elfogadnia az Adatkezelési Nyilatkozatot, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.

  1. ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT CÉLJA

A jelen Adatkezelési Szabályzat célja, hogy meghatározza a Felhasználó 8. pont szerinti és az Adatkezelő által kezelt személyes adatainak körét, az adatkezelés módját, továbbá biztosítsa az Info tv.-nek és az egyéb vonatkozó jogszabályoknak megfelelően a természetes személy Felhasználók magánszférájának tiszteletben tartását, az adatvédelem és az adatbiztonság követelményeinek érvényesülését, továbbá, hogy megakadályozza a Felhasználó személyes adataihoz való jogosulatlan hozzáférést, az adatok megváltoztatását és jogosulatlan nyilvánosságra hozatalát vagy felhasználását.

  1. FELHASZNÁLÓ NYILATKOZATA

A Felhasználó a rendelés leadásával megerősíti, hogy teljes körűen megismerte és elolvasta a jelen Adatkezelési Szabályzatot, továbbá az abban foglalt rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek fogadja el és önkéntesen, tájékozottan és határozottan hozzájárul, hogy az Adatkezelő az Adatkezelési Szabályzatban meghatározott személyes adatait az abban meghatározott adatkezelési célok érdekében kezelje az Info tv. és a jelen Adatkezelési Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően.

A Felhasználó a rendelés leadásával, és egyben az Adatkezelési Nyilatkozat, valamint az ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy az általa önkéntesen megadott személyes, illetve egyéb adatait az Adatkezelő piackutatás, közvetlen üzletszerzés, valamint reklámhírlevél, hirdetések, direkt marketing és telemarketing/telesales céljából kezelje. A hozzájárulását természetesen bármikor visszavonhatja a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában megadott elérhetőségek egyikén.

A Felhasználó kijelenti, hogy a Regisztráció során megadott adatok a valóságnak megfelelnek, illetve más személyhez fűződő jogait nem sértik.

Az Adatkezelő a Google (mint harmadik fél) által küldött, változó tartalmú, alfanumerikus, a felhasználó számítógépén rögzülő és előre meghatározott érvényességi ideig tárolásra kerülő információ csomagokat, azaz sütiket vagy cookie-kat használhat a Weboldalhoz.

A Felhasználó kijelenti, hogy megértette az Adatkezelő tájékoztatását és ennek megismerése után hozzájárul, hogy a cookie-kat a Szolgáltatások igénybevételéhez használt végberendezésén (eszközén) a Google által elhelyezett cookie-kat felhasználja adatkezelési tevékenységéhez. A Felhasználó hozzájárulását a cookie-k letiltásával természetesen bármikor visszavonhatja.

  1. ADATKEZELÉSI CÉLOK

A Felhasználók személyes adatainak kezelése a Felhasználó és az Adatkezelő közötti kommunikáció / kapcsolattartás, a rendelések leadása (értékesítés), az ehhez szükséges számlázás, valamint a szállítási szolgáltatás, illetve új szolgáltatások fejlesztése érdekében, az Adatkezelő és a Partner védelmére, egyedi kedvezmények kialakítása, speciális ajánlatok kommunikálása, a Weboldalon indított vagy kezdeményezett aktivitások előkészítésének, lebonyolításának, továbbá az Adatkezelő tevékenységének támogatására, és az ehhez kapcsolódó promóciós célokra (hírlevél küldésére, ajándékakciókon való részvételre, termékek/szolgáltatások ajánlására) történő felhasználása érdekében kerül sor. Az Adatkezelő a Felhasználó anonimizált személyes adatait felhasználja statisztikai célokra.

  1. KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE

A Felhasználók személyes adatainak a védelmével kapcsolatos előírások kizárólag a természetes személyekre vonatkoznak, tekintettel arra, hogy a személyes adatok is kizárólag természetes személyek vonatkozásában értelmezhetőek, ezért jelen Adatkezelési Szabályzat kizárólag természetes személyek személyes adatainak kezelésére terjed ki.

Az Adatkezelő csak olyan személyes adatokat rögzít, melyeket a Felhasználó önkéntesen ad meg rendelés leadása során, vagy a telemarketinges beszélgetés során. A Felhasználó személyes adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatai az Adatkezelő adatbázisába a jelen Adatkezelési Szabályzattal összhangban bekerüljenek.

8.1. Felhasználók azonosítása érdekében kezelt személyes adatok Az Adatkezelő a Felhasználók alábbi személyes adatait kezeli az azonosítás érdekében:

(1) Felhasználó természetes személyazonosító adatai: vezeték- és utónév.

(2) Felhasználó rendelés során megadott e-mail címe.

(3) Felhasználó szállítási címe (irányítószám, város és cím).

(4) Felhasználó közvetlen telefonszáma.

8.2. Szolgáltatások igénybevétele érdekében kezelt adatok

(1) Felhasználó számítógépének IP-címe,

(2) a Felhasználó Weboldallal kapcsolatos aktivitására vonatkozó adatok

8.3. Fogyasztói panaszbejelentések Fogyasztói panaszbejelentések kivizsgálása érdekében a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fgy. tv.) 17/A. § (5) bekezdése alapján kötelezően kezelt adatok:

(1) a fogyasztó neve, postázási címe, telefonszáma, cégnév

(2) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;

(3) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke;

(4) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges;

(5) a jegyzőkönyvet felvevő személy és telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével a fogyasztó aláírása;

(6) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje;

(7) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítására alkalmas adat.

Panasz esetén a Felhasználónak lehetősége van a Budapesti Békéltető Testülethez (www.bekeltet.hu, 1016, Budapest, Krisztina Krt. 99. II. emelet 310, +36 1 488 21 31, bekelteto.testulet@bkik.hu) fordulni, hiszen az adatkezelő együttműködik ezen szervvel.

Ezen felül a Felhasználónak a 524/2013/EU rendelet 14. cikkében foglaltaknak megfelelően lehetősége van az EU online vitarendezési platformját is igénybe venni, amit az alábbi linken érhet el: https://ec.europa.eu/odr . A szolgáltató ezúton biztosítja a Vevőt arról, hogy az EU ezen vitarendezési platformjával együttműködik.

Adatkezelő külső hirdető cégeket (pl. Facebook Inc., Google Inc.) is használhat hirdetéseinek megjelenítésére. Ezek a cégek felhasználhatnak egyes adatokat a Felhasználónak ezen vagy más webhelyen végzett látogatásáról, annak érdekében, hogy megfelelő (és a Felhasználót érdeklő) hirdetéseket biztosíthassanak. Ha további tájékoztatást szeretne kapni erről a gyakorlatról és annak lehetőségéről, hogy a vállalatok ne használhassák fel az információkat, kérjük, írjon a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. Pontjában megadott elérhetőségek egyikére.

A Felhasználó által megadott e-mail címre az Adatkezelő a következő célból küldhet értesítést:

– a szolgáltatás részét képező rendszerüzenetek küldése (pl. házhozszállítási információk);

– szolgáltatással kapcsolatos emlékeztetők;

– válaszok kért információkra, szolgáltatással és termékekkel kapcsolatos információk;

– hírlevél, marketing célú hírlevél;

– rendelés visszaigazolásáról, módosításáról szóló üzenetek;

– promóciós ajánlatokról, akciókról, kedvezményekről és/vagy kuponokról szóló üzenetek.

Az Adatkezelő minden reklám vagy promóciós célú e-mail esetén, amennyiben küld ilyet a Felhasználónak, biztosítja az ezekről történő leiratkozás lehetőségét (a levél legvégén található linken keresztül), így a későbbiekben ezeket a Felhasználó már nem kapja meg.

Hírlevél: az Adatkezelő hírlevélküldő szolgáltatást is üzemeltet a Weboldalon. A Felhasználó a rendelés leadásakor és így az Adatkezelési és ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz is, az Adatkezelő a termékeket és szolgáltatásokat érintő újdonságokról, kedvezményekről, akciókról és csomagajánlatokról hírlevélben értesítse őt. A Felhasználók jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy az Adatkezelő hírlevele útján saját nevében reklámajánlatokkal keresse meg őket a hírlevél fogadására megadott elérhetőségein. Azok a Felhasználók, akik a Weboldalon esetlegesen felkínált hírlevél- szolgáltatás megrendelése után bármikor úgy döntenek, hogy nem szeretnék tovább a hírleveleket kapni, a hírlevélben és a Weboldalon megjelölt módon, illetve az Adatkezelőnek a jelen Szabályzat 1. pontjában megjelölt elérhetőségére küldött e-mail vagy postai üzenet segítségével lemondhatják a szolgáltatás igénybevételét.

Saját üzletszerzés: a Felhasználók jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy az Adatkezelő saját üzletszerzési céljából kezelheti személyes adataikat. A hozzájárulás megadása, illetve visszavonása a Felhasználói jogviszony fennállása alatt bármikor lehetséges a Weboldalon vagy a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában feltüntetett elérhetőségeken. Az Adatkezelő bizonyos termékeihez és szolgáltatásaihoz kapcsolódóan adott időközönként tájékoztató anyagokat küldhet ki a Felhasználóknak, melyekben a Termékekhez és Szolgáltatásokhoz kapcsolódó újdonságokról ad hírt. Azok a Felhasználók, akik nem kívánnak ilyen leveleket kapni, e szándékot tudató e-mail elküldésével a jövőben bármikor lemondhatják e tájékoztató szolgáltatást a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában feltüntetett e-mail címen.

Promóciós ajánlatok küldése, direktmarketing: a Felhasználók számára,  hozzájárulásuktól függően,  bizonyos időközönként tájékoztató célú körleveleket küldhetünk új termékekről, szolgáltatásainkról, speciális ajánlatainkról. Ennek érdekében az Adatkezelő kezeli a Felhasználók telefonszámát, e-mail címét, nevét és postacímét, valamint figyelembe veszi korábbi vásárlásaikat. Amennyiben a Felhasználók nem akarják az ilyen promóciós leveleket a továbbiakban fogadni, bár korábban e szándékukat nem jelezték, lemondhatják az Adatkezelőnél a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában feltüntetett elérhetőségeken, valamint az adott hírlevél végén elhelyezett linken keresztül.

Amennyiben a Felhasználó hozzájárul önkéntesen megadott adatainak egyéb weboldalakon való megosztásához is, azzal egyúttal tudomásul veszi, hogy az egyéb weboldalakra azok saját adatvédelmi szabályzatai vonatkoznak, amelyekkel kapcsolatban az Adatkezelőt felelősség nem terheli. A Felhasználó jelen hozzájárulása alapján az Adatkezelő jogosult arra, hogy a nyilvánosként megadott adatokat a Weboldalhoz, illetve az Adatkezelő tevékenységéhez, illetve működéséhez kapcsolódó promóciós célokra felhasználja.

A Felhasználó egyedül felelős az általa önkéntesen és célzottan az Adatkezelőnek továbbított személyes és egyéb adatokért, akár sajátjai, akár harmadik személy adatai, és azok továbbításáért, ezzel kapcsolatban az Adatkezelőt mentesíti, és harmadik személy felé helytáll minden, ilyen továbbításból vagy a jóváhagyások be nem szerzéséből eredő vagy azzal kapcsolatos igénnyel szemben.

  1. ADATKEZELÉS JOGALAPJA ÉS MÓDJA

Az Adatkezelő a Felhasználó személyes adatait kizárólag a jelen Adatkezelési Szabályzat 7. pontjában meghatározott célok érdekében és a jelen Adatkezelési Szabályzat 10. pontjában meghatározott időtartamig kezeli, valamint biztosítja, hogy az adatkezelés minden szakaszában az adatkezelés céljának megfelelően történjen. A Felhasználó jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kijelenti, hogy az adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásának megadása, valamint az ezt követő adatszolgáltatás minden esetben az Info tv. 5. § (1) bekezdése alapján a Felhasználó önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulásán alapul. Ez az önkéntes, tájékozott és határozott hozzájárulás adja az Adatkezelő jelen Adatkezelési Szabályzattal meghatározott adatkezelésének jogalapját.

  1. ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

Az adatkezelésről általánosságban elmondható, hogy az adatkezelési tevékenység megszűnéséig, valamint az Felhasználó a rá vonatkozó adatkezelési tevékenység megszüntetésére irányuló külön kéréséig tart. Az adatkezelés időtartama a törlésétől számított öt év, tekintettel arra, hogy a Szolgáltatás megszűnését követően ennyi időn belül merülhet fel az Adatkezelőnek, harmadik személynek a Felhasználóval vagy a Felhasználó tevékenysége miatt az Adatkezelővel szembeni polgári jogi igénye, és így biztosítja, hogy a Felhasználó kiléte visszakereshető maradjon, és az Adatkezelő szükség esetén érvényesíthesse a Felhasználóval szemben a számára vagy harmadik fél számára okozott kár- vagy más polgári jogi igényét.

Az Adatkezelő törvényi kötelezettségének eleget téve a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig megőrzi.

  1. ADATBIZTONSÁG

Az Adatkezelő az Info tv. 7. §-a szerinti kötelezettségének megfelelően mindent megtesz annak érdekében, hogy gondoskodjon az Ön adatainak biztonságáról, megteszi továbbá azokat a szükséges technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Info tv., valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.

  1. ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATOK ÖSSZEKAPCSOLÁSA

A Felhasználó személyes adatai az Adatkezelő harmadik személyeknek, a rendelés kiszállítását végző futárszolgálatnak  (GLS General Logistic Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft, ) adja ki. Ezen felül saját munkatársai részére továbbítja számlázási, csomagolási, csomagküldési, kiszállítási és ügyfélszolgálati célokból.

A Felhasználó jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával kijelenti, hogy tudomással bír arról, hogy az Adatkezelő által kezelt adatok átadásra kerülnek az Adatkezelő megbízása alapján az adatfeldolgozást, számlázást, könyvelést, a követelések kezelését, a kézbesítést, az ügyfélszolgálatot végző személyek, illetve a jogviták rendezésére jogszabály alapján jogosult szervek részére. A személyes adatokat a fentiek szerint átvevők az Adatkezelőnek biztosítanak szolgáltatásokat és elsősorban Magyarországon vagy az Európai Gazdasági Térségben működnek helyileg. Ezek a személyek az Adatkezelő utasításai szerint járnak el az adatokkal, és nem használhatják fel ettől eltérő célra az adatokat, illetve őket titoktartási és adatvédelmi kötelezettség terheli.

ANONIM FELHASZNÁLÓ-AZONOSÍTÓ (COOKIE) ELHELYEZÉS

13.1. Saját cookie-k elhelyezése

Az Adatkezelő saját anonim felhasználó-azonosítókat (cookie) nem használ weboldalán. Az ilyen jellegű tevékenységéhez a Google rendszerét alkalmazza.

13.2. Harmadik fél cookie-jainak elhelyezése

A Weboldal a Google, Inc. (székhely: 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View CA 94043) (a továbbiakban: Google) által nyújtott Google Analitika (a továbbiakban: Google Analytics) webanalitikai szolgáltatást használja. A Google Analitics is sütiket (cookies), az Ön számítógépén elhelyezett szövegfájlokat használ, melyek célja, hogy segítse a Honlap használatának elemzését. Az Adatkezelő tájékoztatja a Felhasználót és a Felhasználó a Szerződés elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a sütik által generált, a Weboldal használatára vonatkozó információkat (ideértve az Ön IP-címét) a Google amerikai egyesült államokbeli szervereire továbbítja, és ott tárolja. A Weboldal használatával a Felhasználó hozzájárul adatainak továbbításához a fentiekben meghatározott módon és célokra. A Google ezeket az információkat a Weboldal Felhasználó által történő használatának értékelésére, elemzésére, a Weboldalon végrehajtott tevékenységekről szóló riportoknak az összeállítására, valamint a Weboldalon végrehajtott tevékenységekkel és az internethasználattal kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtására használja. A Google felelős a fent meghatározott adattovábbítás és feldolgozás jogszerűségéért és az azokkal kapcsolatos károkért, igényekért. Amennyiben kérdése, kérése merülne fel a fentiekkel kapcsolatosan, a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. Pontjában meghatározott e-mail címen érhet el minket.

  1. FELHASZNÁLÓK JOGAI, JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A Felhasználó tájékoztatást kérhet az adatkezelésről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, zárolását, illetve téves adat esetén annak törlését. A személyes adatok kezelésével összefüggésben őket megillető jogokat az érintettek a Rendelés leadása során megadott e-mail címekre megküldött értesítés útján gyakorolhatják. A Felhasználó tájékoztatásra irányuló, illetve törlés iránti kérelmét e-mailben a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában található e-mail címre juttatja el.

(a) Tájékoztatás

Személyes adatai kezeléséről a Felhasználó az Info tv. 14. § a) pontja alapján tájékoztatást kérhet. Az Adatkezelő kérésre tájékoztatást ad a Felhasználónak az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, arról, ha a Felhasználó adatait a jelen Adatkezelési Szabályzat 7. pontjának utolsó bekezdése szerint kezeli és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. A tájékoztatás kiterjed a Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is. Az adatkezelésről való tájékoztatás iránti kérelmet e-mailben a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában található e-mail címre kérjük eljuttatni, amire harminc (30) munkanapon belül választ kap az érintett. Ezen tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő az adott évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az Adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben az Adatkezelő a tájékoztatási kérelem teljesítését költségtérítéshez kötheti. A tájékoztatás a 10. pontban meghatározott adatkezelési időtartamon belül lehetséges.

(b) Törlés

Az Adatkezelő a személyes adatot törli, ha azt a Felhasználó  a lenti c) pontra tekintettel  kéri. Ha egy előzetesen felmerült jogvitában vagy jogszabályi, illetve jogszabályon alapuló felügyeleti előírásra tekintettel vagy a Felhasználóval kötött és még hatályos Szerződés teljesítésére tekintettel a személyes adatot egyéb okból meg kell őrizni, vagy az adat a Felhasználón kívül más személyes adatát is elválaszthatatlanul és törölhetetlenül tartalmazza (például képfelvétel), a soron kívül kért törlés nem feltétlenül jelenti a felvétel teljes körű elérhetetlenné tételét, a továbbiakban azonban a felvétel csak a törlést kizáró célra használható fel. A törlést az Adatkezelő költségmentesen végzi. A Felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában található e-mail címen jelzi az Adatkezelőnek. A Felhasználó önkéntes döntése és kérése alapján, törlési igényének beérkezésétől számított harminc (30) napon belül az Adatkezelő törli az adatokat. A Felhasználó a személyes adatok kezeléséhez való hozzájárulás visszavonásával, illetve az adatok törlésére vonatkozó kérelemmel valamennyi, a Regisztrációhoz kapcsolódó aktivitásban való részvétel jogáról is lemond. A törlés minden esetben költségmentes.

Az Adatkezelő a helyesbítésről és a törlésről az érintettet értesíti, kivéve, ha az értesítés mellőzése az érintett jogos érdekét nem sérti.

(c) Zárolás

Törlés helyett az Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot az Adatkezelő kizárólag addig kezeli, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

(d) Megjelölés

Az Adatkezelő megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha a Felhasználó vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.

Amennyiben az Adatkezelő a Felhasználó helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő harminc (30) napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának indokait, illetve tájékoztatja a Felhasználót a bírósági jogorvoslat, továbbá az adatkezelési hatósághoz fordulás lehetőségéről.

  1. TILTAKOZÁSI JOG ÉS JOGORVOSLATI JOGOK

(a) Tiltakozási jog

A Felhasználó vagy bárki, akinek a személyes adata az Adatkezelőhöz került, tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

– a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az Adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény engedi vagy rendelte el;

– a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.

Az Adatkezelő az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legfeljebb tizenöt (15) nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az Adatkezelő az adatkezelést megszünteti, és az adatokat zárolja. Az Adatkezelő köteles a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíteni mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Amennyiben a Felhasználó az Adatkezelőnek a tiltakozás alapján meghozott döntésével nem ért egyet, vagy az Adatkezelő a döntésre megadott határidőt elmulasztja, az ellen  a döntés közlésétől vagy a határidő utolsó napjától számított harminc (30) napon belül  bírósághoz fordulhat.

(b) Jogérvényesítés

A Felhasználó jogérvényesítése az Info tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk.) alapján lehetséges. A Felhasználó a jogainak megsértése esetén bírósághoz, vagy a jelen Adatkezelési Szabályzat 2. pontjában megjelölt adatvédelmi hatósághoz fordulhat. Az adatvédelmi hatóságnál bejelentéssel bárki vizsgálatot kezdeményezhet arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be vagy annak közvetlen veszélye fennáll. A perre pedig az Adatkezelő székhelye szerinti törvényszék az illetékes. A jogérvényesítés módját, valamint az Adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket az Info tv., valamint a Ptk. tartalmazza.

  1. AZ ADATALANYT VÉDŐ TOVÁBBI GARANCIÁK

Minden Felhasználónak joga van arra, hogy

– tudomást szerezzen a személyes adatok automatizált állományáról, annak fő céljairól, valamint az adatállományt kezelő személyéről és szokásos lakhelyéről vagy székhelyéről;

– ésszerű időközönként és túlzott késedelem vagy költség nélkül értesüljön arról, hogy egy automatizált adatállományban személyes adatait tárolják-e, és ezekről az adatokról számára érthető formában tájékoztassák.

  1. ADATKEZELŐNÉL KIJELÖLT, ADATVÉDELEMÉRT FELELŐS SZEMÉLY

Felhasználó részére segítséget az adatkezeléssel összefüggő döntések meghozatalában, valamint az érintettek jogainak biztosításában az Adatkezelőnél az adatvédelemért felelős, kijelölt személy nyújt segítséget a jelen Adatkezelési Szabályzat 1. pontjában található e-mail címen keresztül.

  1. TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ

Cégnév: Websupport Magyarország Kft.
Adószám: 25138205-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-381419
Közösségi adószám: HU25138205

  1. EGYÉB

A Felhasználó a jelen Adatkezelési Szabályzatban foglalt jogait és kötelezettségeit nem jogosult harmadik személyre átruházni vagy engedményezni.

 

 

—————————————————

 

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A promenadkavehaz.hu webáruház üzemeltetője:

  • Név: Selecta Flóra Mezőgazdasági Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
  • Székhely: 9700 Szombathely, Szabó Miklós u 50
  • Telefon: +36 30 969 7615
  • Email: selecta.flora.kft@gmail.com
  • Az üzemeltető cég képviselője: Király Zsuzsanna, ügyvezető
  • Cégjegyzékszám: 1809101892
  • Adószám: 11309248-2-18
  • Bankszámlaszám: K&H Bank Zrt 10404955-504-5757-57541006
  • Az üzem címe: 8313 Balatongyörök, Füredi u. 50
  • Az üzem nyilvántartási száma: 19-1375,
  • kiállítója: Zala Vármegyei Kormányhivatal Agrárügyi Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály
  • kelte: Zalaegerszeg, 2023. október 12.
  • Statisztikai számjel: 11309248-4638-113-18
  • NÉBIH FELIR azonosító szám: AA2675796

A forgalmazó adatai:

  • Név: „Selecta Pelso” Kft.
  • Székhely: 8313 Balatongyörök, Petőfi Sándor u. 29
  • Telefon: +36 30 969 7615
  • Email: info@promenad.hu
  • Cégjegyzékszám: 2009073658
  • Adószám: 11309248-2-18
  • Bankszámlaszám: K&H Bank Zrt 10404955-50526687-56521008
  • Statisztikai számjel: 24399490-4636-113-20
  • NÉBIH FELIR azonosító szám: AA0516563

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket. Az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos észrevételeit az info@demeterchocolate.com email címen írásban jelezheti. A webáruházban nyújtott szolgáltatásaink igénybevételére, csak az ÁSZF elfogadását és előzetes regisztrációt követően van mód. Az ÁSZF elfogadásával Ön a rögzítésre került szerződési feltételeket magára nézve kötelező erejűnek ismeri el, így kérjük, hogy esetleges kérdéseit, észrevételeit a szerződési kikötések elfogadását megelőzően jelezze felénk. Kínálatunkban kiemelkedően finom kézműves bonbonokat, szaloncukrokat és különböző díszcsomagolású prémium belga csokoládés termékeket talál. A weboldalon emellett szezonális termékek is megjelennek, mint a kézműves szaloncukor, nyuszi, mikulás figurák és a csoki tojások is.

  1. Távollevők között létrejövő szerződés

A szerződés tárgya a Selecta Pelso Kft. internetes áruházában található és megvásárolható valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, részletes jellemzőit, különös tekintettel a termék vételárára az árucikkhez tartozó konkrét hivatkozási oldalra kattintva ismerheti meg. A megrendelés elküldésével és annak a Selecta Pelso Kft. email-je által történő visszaigazolásával a 45/2014.(II.26) Kormányrendelet alapján a fogyasztó és a vállalkozás között szerződés jön létre a Selecta Pelso Kft, 8313 Balatongyörök, Petőfi Sándor u. 29. (cégjegyzékszám: 2009073658, adószám: 24399490-2-20, bankszámlaszám: 10404955-50526687-56521008) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint. A Szállító köteles posta vagy futárszolgálat útján a Vevő által kiválasztott termék(ek)et a Vevő által a rendelés folyamán megadott szállítási címre eljuttatni, illetve amennyiben a Vevő ezen igényét a megrendelés során jelezte a személyes átvétel lehetőségét biztosítani. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat készpénzben a kézbesítő részére kifizetni, amennyiben utánvétes fizetési módot választott a rendelési folyamat során.

  1. Elállási jog gyakorlása

A Vásárló a szerződéstől 14, azaz tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A fogyasztó elállási jogát

  • a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  • aa) a terméknek,
  • ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
  • b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási jogát

  • a) a 45/2014. Kormányrendeletben 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
  • b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállásra vonatkozó határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a Vásárló a határidő utolsó napján nyilatkozatát postára adja. Ha a Vásárló eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a Szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szállító a Vásárlónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Szállító mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ha a Vásárló eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szállító vállalta e költség viselését.

Kivételek az elállási jog gyakorlása alól

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  4. e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  5. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  6. g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  7. h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  8. i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  9. j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  10. k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  11. l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  12. m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállásra való jogát.

Fentiek értelmében Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a terméket Szállító kifejezetten a Vevő utasításainak megfelelően, egyedi rendelés alapján állította össze. Abban az esetben azonban, ha a Vevő a Szállító által már elkészített kreációk közül választja ki a terméket, úgy Vevő jogosult a fent már részletezettek szerint 14, azaz tizennégy napon belül elállási jogát gyakorolni. Ha a Szállító által előre elkészített csokoládé nylon csomagolását a Vevő felbontotta, úgy tekintettel arra, hogy a termék további felhasználása, vagy értékesítése termék természeténél fogva nem lehetséges a Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja. Az esetleges vásárlói panaszok, vagy a Vevő általi gyakorolt elállási jog alkalmával termék és csomagolásának hiánytalanságát és sérülésmentességét a Szállító minden esetben megvizsgálja. A Vásárló köteles a csomag visszaküldésével kapcsolatos költségeket megfizetni, a Szállítónak nem áll módjában utánvétes csomagot átvenni. A csomag Szállítóhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A megvásárolt, hiánytalanul és sérülésmentesen visszajuttatott, ugyanakkor nem a Vásárló egyedi rendelése alapján összeállításra került termék vételárát az elállást követő legkésőbb 14 napon belül Szállító megtéríti Vásárló részére.

  1. Fogyasztói kifogások kezelése

A vásárló kifogásaival, panaszaival az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat: Vonyarcvashegyi közös Polgármesteri Hivatal Balatongyöröki Kirendeltsége – 8313 Balatongyörök, Kossuth Lajos u 29. Tel.: 06-83 / 546-906; Zala Vármegyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség – 8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi Dezső utca 1 Tel.:06-92/597-205; Zala Vármegyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság – 8360 Keszthely, Kastély  utca 5.

  1. Termék és kellékszavatosság

Kellékszavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a jogszabályban előírt feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős. A Vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Termékszavatosság

Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  • a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

  1. Adatkezelés

Szállító kijelenti, hogy a Vásárló által a Szállító rendelkezésére bocsájtott adatok a információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény, továbbá az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve; az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény; a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX.törvény; az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény rendelkezéseinek megfelelően jár el.

Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

A Vásárlónak a regisztráció során kifejezetten és előzetesen hozzá kell járulnia a személyes adatai (természetes személy esetén: neve, szállítási címe; esetleges szállítási címe, telefonos és elektronikus elérhetősége; gazdasági társaságok, vállalkozások esetén: elnevezés, székhely, cégjegyzékszáma; adószám, statisztikai számjel).

A webáruház használata során a Selecta Pelso Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója (Pl: Posta vagy futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez) részére történik. A kiszállítást teljesítő futárszolgálat a szerződésben nyilatkozik az adatok bizalmas kezeléséről. Amennyiben Ön bármely személyes adatát megadja a Selecta Pelso Kft-nek, ezzel hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt a Selecta Pelso Kft. – az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig – nyilvántartsa és kezelje. A Selecta Pelso Kft. az Ön által megadott adatokat és információkat kizárólag az alábbi célokra használhatja fel: esetleges vevői reklamációk intézése, megrendelések intézése. A Vevő kifejezett hozzájárulása esetén, a regisztráció során kifejezett hozzájárulása során feliratkozhat a Szállító által működtetett hírlevélre. Szállító a Vevő által megadott adatokat bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@promenadkavehaz.hu e-mail címen.

  1. Szavatosság

A szavatossági igények érvényesítése során a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadók.

  1. A Selecta Pelso Kft webáruházában történő böngészés

A weboldalon regisztráció nélkül is böngészhet, megismerkedhet különleges termékeinkkel és árainkkal. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, azaz az ÁFÁ-t tartalmazzák és magyar forintban értendők. Szállító garantálja, hogy a termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és a termék kézhezvétele közötti időszakban, tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A webáruházunk nem mutat készletet, de csak olyan alapanyagok vannak feltüntetve a weboldalon, amelyek raktárkészleten találhatóak. Minden megrendelést a megrendelést követő 48 órán belül visszaigazolunk. Készlettel kapcsolatban (különösen nagy mennyiségű rendelés esetén) telefonon is módjában áll érdeklődni ügyfélszolgálatunkon. A rendelést követően a csokoládé elkészítése a lehető legrövidebb időn belül, de maximum négy munkanapon belül elkezdődik, melynek időtartama egy nap. A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható.

  1. A vásárlás menete

Vásárlás az Webáruházban

Első lépésként válassza ki azt az alapcsokoládét, melyre a rendelés során a különböző feltétek közül válogathat. A feltétek öt kategóriába vannak sorolva, egy csokoládéra maximum öt feltét választható. A feltétet a „hozzáad” gombbal tudja kiválasztani. Ha a kiválasztott feltétekkel a terméket meg szeretné megvásárolni a „Kosárba” gombra kattintva teheti meg, majd a későbbiekben a megjelenő képernyőn beállíthatja a kívánt mennyiséget, illetve fantázianevet is adhat elkészített kompozíciójának.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy tétel törléséhez kattintson a Kosár tartalma ablakban, a termék darabszáma melletti „x” gombra. Ha befejezte az áruk összeválogatását, a „Szállítási és fizetési adatok megadása” gomb megnyomásával léphet tovább. A megjelenő ablakokban ellenőrizze, és ha szükséges módosítsa adatait, majd a Megrendelés gombra kattintva véglegesítse megrendelését. A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

A rendelés elfogadása

A rendelés beérkezéséről és elfogadásáról a rendszer automatikus e-mailt küld önnek. Ha bármilyen probléma merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy az egyébként szükségessé válik, a megadott telefonszámon fogjuk keresni önt.

A termékek szállítási módja

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk ki. A GLS futárszolgálat vállalja, hogy azokat a feladást követő munkanapon, munkaidőben (8-17) kézbesíti a címzettnek. Ha szükséges, a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a helyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. Garanciát csak a termékgyártásából eredő sérülésekre, állagromlásra vállalunk a csokoládét illetően. A helytelen tárolásból, szállításból eredő állagváltozás, törés, olvadás a vevő felelőssége.

Házhozszállítási költség

A megrendelt áruk értékétől függően a következő szállítási költségeket számítjuk fel: Megrendelés értéke Csomagolási és szállítási költség a fizetési folyamatban kerül feltüntetésre. A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, és csak Magyarországon történő kiszállítás esetén érvényesek. Külföldi szállítás esetén pontos cím ismeretében tudunk árajánlatot adni, ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat az info@promenadkavehaz e-mail címen.

Csomagolási költség

A termékeket megfelelő méretű karton dobozba csomagoljuk. Ezért külön költséget nem számítunk fel.

Túlsúlyos csomag

Amennyiben 20kg feletti összsúlyú csomagot rendel, azt kénytelenek leszünk több dobozba csomagolni, egy csomag tartalma nem lehet ennél a tömegnél magasabb.

Szállítási határidők

Legtöbb termékünk és alapanyagunk állandóan van készleten. A rendelést követően a termék elkészítése a lehető legrövidebb időn belül, de maximum három munkanapon belül elkezdődik, melynek időtartama egy nap. A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-10 munkanapon belül várható. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailben és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

 

Fizetési mód

A webáruházában többféle fizetési mód közül választhat.

  • 1,) Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra kérjük a vásárlás összegét elutalni. Az összeg számlánkon történő jóváírását követően történik a csokoládé postázása.
  • 2,) Utánvéttel történő fizetés: a rendelés teljes összegét a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot. Az utánvétel összege magánszemélyek részére  fizetési oldalon kerül feltüntetésre.

 

A reklamáció menete

Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza merül fel, úgy azt kérjük jelezze e-mailben az info@demeterchocolate.com címen. A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és a bejelentést követő 8 napon belül választ adunk, indokolt esetben a terméket cseréljük. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, forduljon fent említett felügyeleti szerveinkhez.

 

Letölthető dokumentumok:

Adatkezelési tájékoztató

Letölthető pdf formátumban

Általános szerződési feltételek

Letölthető pdf formátumban